تولید تیشرت تبلیغاتی با پیشرفته ترین دستگاه های دوخت

تی شرت تبلیغاتی با کالیته رنگ متنوع

تی شرت تبلیغاتی با کالیته رنگ متنوع

تی‌شرت تبلیغاتی شرکت تعاونی نیک پوش  با مناسبترین قیمت عرضه می گردد. تولیدات تیشرت های  نیک پوش به علت کیفیت بالا در متریال پارچه باضمانت در کیفیت عرضه می گردد.معمولاً  برای تولید این تی شرت ها از مدل  یقه دار سه دکمه  استفاده می شود امادر نیک پوش امکان سفارشی سازی به رنگ و مدل دلخواه وجود دارد. .تیشرت تبلیغاتی در صنعت تبلیغات پوشاک نیز جایگاه ویژه و خاصی دارد .ازجمله کالای تبلیغاتی می توان به انواع کاپشن و شلوار تبلیغاتی، پیراهن تبلیغاتی، شلوار تبلیغاتی، کاپشن زمستانی تبلیغاتی، کلاه  تبلیغاتی و تولید تی شرت تبلیغاتی اشاره کرد.

تماس با تولیدی تیشرت تبلیغاتی


گروه تولیدی نیک پوش  توانایی تولید ماهیانه ۱۵۰۰۰   تیشرت تبلیغاتی با دستگاه کاملا پیش رفته صنعتی را دارا میباشد و رنگ ت و سایز و مدل کاملا سلیقه ای و بنا به درخواست شما عزیزان انتخاب می گردد.

شماره های دفتر فروش:  02188403511      |       02188423289

شماره مستقیم با مدیر فروش: 9 – 02188528168     |     09122847163

شماره تماس کارخانه:02155293762

آدرس  : ادرس سهروردی شمالی بین اندیشه 1 و2برج زیبا پلاک 455

 دیدن لیست قیمت تیشرت تبلیغاتی


توضیحات بیشتر در مورد خرید انواع تی شرت تبلیغاتی

  •    نوع نخ تی شرت تبلیغاتی : از انواع بهترین وبا کیفیت تر ین نخ های موجود ایرانی(شرکت کویر سمنان،شرکت نساجی نیک ریس) انتخاب می گردد.
  •   شماره نخ  : بسته به نوع مصارف تولید و عموماً نخ28/30/40 تی شرت هر چه نازکتر باشد شماره نخش بالاتر می باشد.
  • نوع بافت تی شرت تبلیغاتی : جودون بافت ( بصورت بافت سوزنی ) ، یکرو بافت ( بافت ساده نخ یک لا ) ، بافت دو رو ( نخ دولا ) ، بافت فانریپ یا کبریتی،تیشرت لاکرا که در آن از کش مخصوص استفاده می گردد.
  • نوع رنگ تی شرت تبلیغاتی: خود رنگ ( ملانژ ) ، رنگ می شوند که تماماً به صورت راکتیو است.
  • مدل دوخت – یقه :تی شرت سه دکمه یقه دار ، تی شرت یقه شکاری ، تی شرت دو دکمه یقه دار ، تی شرت یقه گرد ،تی شرت یقه هفت ، تی شرت یقه گرد دکمه دار ، یقه هفت دکمه دار
  •   مدل آستین تیشرت تبلیغاتی : کوتاه ، بلند ، آستین سه رب،آستین سرخود یا رگلان
  •  فروش تیشرت خام تبلیغاتی  مدل اسپرت

 انواع تیشرت تبلیغاتی تولید شده در نیک پوش :

  •  سه دکمه پلی استر پنبه
  •  سه دکمه لاکرا
  •  سه دکمه تریکو
  •  یقه گردپنبه
  •  یقه گردملانژ
  •   یقه دار  ۱۰۰% پنبه
  •  یقه دار  پلی استر پنبه
  •  تبلیغاتی یقه دار   لاکرا
  •  یقه دار   پنبه سوپر

 سفارش دهید : تیشرت تبلیغاتی تعداد کم


برای شناخت پارچه مناسب جهت سفارش کلیک کنید :

پارچه مناسب تیشرت

کالیته رنگ پارچه تیشرت


هم چنین شما عزیزان می توانید برای در یافت اطلاعات دقیق تیشرت تبلیغاتی و خرید انلاین کلیک کنید.


تاریخچه تیشرت تبلیغاتی

فن آوری ایجاد تی شرت های تبلیغاتی به دوره سلسله سونگ (۹۶۰-۱۲۷۹) در چین باستان با توسعه “چاپ صفحه” برمی گردد. چاپ اسکرین / غربالگری ابریشم راهی برای ایجاد طرح ها یا تصاویر روی پارچه بود و این تکنیک توسط سایر نقاط آسیا، بیشتر ژاپن، پذیرفته شد. در اواخر دهه ۱۷۰۰، این فناوری توسط اروپایی ها اصلاح و بهبود یافت زیرا روش های مختلف چاپ روی صفحه در دهه ۱۹۰۰ توسعه یافت که تی شرت های تبلیغاتی را به عنوان نوعی هنر تشویق می کرد. به طور ناخواسته، تا دهه ۱۹۶۰ بود که تی شرت های مارک دار به عنوان اشیایی برای هنر، تبلیغات، مد، اعتراض و سوغاتی محبوبیت پیدا کردند.

 

تبلیغات موثر با تی شرت

تیشرت های تبلیغاتی اغلب به عنوان «بیلبوردهای پیاده روی» نامیده می شوند. این مرجع بر اساس تأثیری است که آنها بر زندگی مردان می گذارند. به عنوان پوشاک تبلیغاتی، آنها در ایجاد انگیزه برای کمپین های سیاسی، تأیید یک محصول، افزایش فروش و تکرار چشم انداز/ماموریت شرکت بسیار مهم هستند. این تیشرت‌های تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی کوچک و در عین حال کاربردی هستند که در کمپین‌های تبلیغاتی استفاده می‌شوند، زیرا طیف وسیعی از امکانات برندسازی را برای چاپ پیام‌ها و طرح‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهند. عموماً توسط مردم با اشتیاق بسیار تأیید و پذیرفته می شوند، به خصوص اگر به عنوان جزوه توزیع شوند یا به عنوان اقلام جایزه برای خرید پیوست شوند. تی شرت های تبلیغاتی یک کالای کلاسیک، انحصاری و جاودانه هستند. آنها ماندگاری بالایی دارند زیرا هرگز از مد نمی افتند، و حتی برخی ممکن است در طول زمان آنها را قدیمی در نظر بگیرند. بنابراین، برندها تی‌شرت های تبلیغاتی را به مشتریان بالقوه خود می‌دهند تا احساس مطلوبی در آنها ایجاد کنند و با هزینه‌های کم، مشتریان پرباری را حفظ کنند. یک تی‌ شرت تبلیغاتی برای شروع مکالمه و تقویت دسترسی در رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک استراتژی برندسازی مقرون‌به‌صرفه است. بنابراین، کسب‌وکارها و برندها نباید نتایجی را که لباس‌های تبلیغاتی می‌توانند به همراه داشته باشند، از قبیل افزایش سود، افزایش در معرض دید، ارتقای شناخت برند و گسترش دسترسی مشتریان، دست کم بگیرند. همچنین، تی‌ شرت های تبلیغاتی برای لباس‌های برند تجاری مناسب هستند تا ارزش پیشنهادی را به اشتراک بگذارند، فرهنگ کاری و اشتیاق را در بین اعضای تیم و کارمندان یک شرکت تقویت کنند. بنابراین، این ماموریت و چشم انداز را به طور موثر به تیم می فروشد.

چگونه یک تیشرت تبلیغاتی خوب انتخاب کنیم؟

گاها با نزدیک شدن به سال جدید، یک تی شرت تبلیغاتی خوب به همراه سررسید باید بتواند از طریق تأثیر ماندگار در ذهن مخاطبان به اهداف بازاریابی شما دست یابد. باید بتواند مخاطبان شما را مجذوب خود کند و تأثیر ماندگاری از خود به جای بگذارد، که این امر به دلیل استفاده از آن چند بار و مدت طولانی تقویت می شود. عوامل تعیین کننده برای انتخاب دوام و قابلیت استفاده هستند که معمولاً به رنگ، طرح، نوع مواد، بافت، وزن و گلدوزی بستگی دارد. ترجیحاً ترجیح داده شده معمولاً پنبه است زیرا یک ماده طبیعی است، پوشیدن آن راحت است، برای اکثر شرایط آب و هوایی مناسب است، پوشیدن و نگهداری آسان است. همچنین، باید تی شرت هایی را در نظر بگیرید که به راحتی جمع نمی شوند، مخصوصاً در هنگام کار با پنبه. مطمئن شوید که به سراغ افرادی می روید که با فناوری پیشرفته در تولید تیشرت های تبلیغاتی سر وکار دارند.. قبل از خرید، اندازه های تخمینی مورد نظر خود را داشته باشید. طراحی شما نیز اهمیت دارد، زیرا تیشرت‌های شما باید از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر باشند تا مورد استقبال دیگران قرار گیرند. در نهایت، یک تی شرت تبلیغاتی خوب باید دارای یقه ۴ لایه، درزهای تقویت شده در یقه و شانه ها، روکش فشرده روی آستین ها و درز کناری باشد. مطمئن شوید که به دنبال اقلام تبلیغاتی خوب به عنوان گزینه های مناسبی هستید که کیفیت خوبی دارند، اما باید مقرون به صرفه باشند.