پارچه مناسب تیشرت تبلیغاتی

بهترین پارچه مناسب تی شرت که منسوجاتی از الیاف صددرصد پنبه می باشد که در انواع نساجی های کشور تولید و به صورت عمده در مراکز فروش و پخش به متقاضیان عرضه می گردد. برای دوخت یک تیشرت خوب می بایست از پارچه هایی استفاده کرد که علاوه بر اینکه  از الیاف طبیعی تولید شود در بافت آن از لاکرا که نوعی کش می باشد استفاده شود که  تیشرت خاصیت کشسانی را داشته باشد.

پارچه مناسب تیشرت تبلیغاتی

پارچه مناسب تیشرت تبلیغاتی

لاکرا یا اسپندکس  پارچه ای میباشد که خاصیت کشسانی بالایی دارد و الیاف آن مصنوعی است و معمولا در تولید لباس های تبلیغاتی کاربرد دارد، این پارچه بسیار بادوام تر از لاستیک طبیعی می باشد و مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی دارد و تا پنج برابر اندازه واقعی خود کش می آید در حالیکه هیچ آسیبی به بافت آن وارد نمی شود. حتی در صورت شستشوی این پارچه با آب بسیار گرم و آویزان کردن آن، خواهید دید که هیچگونه تغییری در بافت، سایز و اندازه آن ایجاد نمیشود.لاکرا برای تولید انواع لباس معمولا با پنبه یا پلی استر ترکیب می شود و یک پارچه با بافت بسیار مقاوم تولید می شود.

پارچه مناسب برای تیشرت های تبلیغاتی باید از جنس لطیف و خنکی هم برخوردار باشند. در بازار متاسفانه به علت اینکه قیمت تمام شده کالا پایین آید از نخ وارداتی  استفاده می شود که بعد از تکمیل پارچه از کیفیت مناسبی بر خوردار نمی باشد لذا شرکت تعاونی نیک پوش برای تکمیل پارچه تیشرت از برندهای معتبر در صنعت نساجی (نساجی کویر سمنان-نساجی نیک ریس )استفاده می نمایدو این امکان را به مشتری می دهد در صورت بروز هر نوع آسیبی به پارچه بدون هیچ قید وبندی تمام هزینه را عودت دهد.

کالیته رنگ تیشرت تبلیغاتی را اینجا ببینید

خرید پارچه تیشرت

قیمت پارچه تیشرت

تولید لباسکار و تولید لباس فرم اداری