پارچه تریکو جودون چیست؟

این منسوج را معمولا به صورت جداگانه به پارچه تبدیل نمی کنند که معمولا با نخهای دیگر به کار می برند که آنها لاکرا و پنبه هستند، البته شایان ذکر است که به ندرت با نخ پلی استر هم ترکیب می کنند، البته باید این موضوع را مطرح کنم که از نخهای پنبه و لاکرا بیشتر از پلی استر مورد استفاده قرار می گیرد و با نامهای جودون پلی استر، جودون پنبه یا جودون لاکرا عنوان می کنند که هر کدام خواص منحصر به فردی دارند. تا پایان این مبحث با ما باشید تا در مورد خواص هر یک از این پارچه ها را برای شما توضیحاتی بدهم. پارچه جودون بسیار مناسب برای استفاده در تیشرت تبلیغاتی است

پارچه جودون پلی استر و پنبه

پارچه جودون پلی استر و پنبه


تولید پارچه تریکو جودون پلی استر

این مجصول را همانگونه که در بالا مطرح کردم با دو الیاف جودون و پلی استر تولید می کنند البته شایان ذکر است که این محصول را خیلی کم در بازار مشاهده می کنید و بیشتر دو نوع دیگر آن را در بازار می بینید یا اسمشان را شنیده اید. وجود نخ پلی استر در پارچه جودن باعث ایجاد نرمی خاصی به پارچه می دهد و باعث لطافت جالبی در پارچه می شود.


پارچه تریکو جودون پنبه

حتما حدس زده اید که در این مبحث می خواهم راجع به چه نوع پارچه ای صحبت کنم بله درست است در مبحث می خواهم در رابطه با پارچه تریکو جودون پنیه صحبت کنم باید خدمت شما بزرگواران عرض کنم که مواد اولیه این منسوج از جودون و پنبه تشکیل شده است ترکیب این دو الیاف با هم باعث ایجاد خاصیت نخی در پارچه می شود و می توان گفت در هوای گرم خنک بوده و در هوای سرد احساس گرمای دلچسبی را به شما القاء می کند.

پارچه پلی استر پنبه در برابر شستشو مقاوم است.


پارچه تریکو جودون لاکرا

این موضوع را باید خدمت عرض کنم که این منسوج را همانگونه که از اسم آن مشخص است از دو الیاف و نخ لاکرا و جودون تولید می شود که می توان گفت به پارچه حالت کشی داده و البته نه اندازه پنبه لاکرا یا الیاف دیگری که با لاکرا به کار می روند نیست و مقدار حالت کشی آن کمتر است و این به دلیل روش تولید این محصول است، که گزینه خوبی برای تولید تیشرت است.

تولید لباس کار و تولید لباس فرم اداری