قیمت تیشرت تبلیغاتی

برای دریافت لیست قیمت تیشرت تبلیغاتی به دلیل نوسانات قیمت تماس بگیرید

پارچه مناسب تیشرت تبلیغاتی

پارچه مناسب تیشرت تبلیغاتی

شرکت تعاونی نیک پوش تولید کننده لباس فرم اداری(یونیفرم آقایان- مانتو وشلوار خانم ها- پیراهن اداری- شلواراداری) لباس کارصنعتی(لباس کارگری و مهندسی- یکسره- دوبنده-روپوش کارگری – کاپشن و شلوار کارگری- جلیقه) هدایای تبلیغاتی (کلاه – تیشرت تبلیغاتی-آفتابگیر-پیشبند تبلیغاتی-بازو یند تبلیغاتی- کیسه زباله تبلیغاتی- کاپشن تبلیغاتی ) و هرکالایی که مرتبط با دوخت باشد.

قیمت انواع تیشرت همراه با نوع پارچه و تیراژ بالا در رنگ دلخواه شما

کالیته رنگ تیشرت های تبلیغاتی

لطفا توجه نمایید با توجه به نوسانات اقتصادی و مشکلات آن قیمت ها به روز می باشد لذا برای اطلاع از لیست قیمت به روز با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید

شماره های دفتر فروش:  02188403511      |       02188423289

شماره مستقیم با مدیر فروش: 9 – 02188528168     |     09122847163

شماره تماس کارخانه:02155293762

آدرس  : ادرس سهروردی شمالی بین اندیشه 1 و2برج زیبا پلاک 455

 

تیشرت ملانژ از نوع نخ شرکت ریسندگی نوبافت بافت می شود وبه علت پلی استر موجود کیفیت ودوام لازم را دارا می باشدتمامی تیشرتها از بهترین نخ موجود در صنعت نساجی(نخ کویر -نخ نیک ریس)تولید شده وبا ضمانت در کیفیت عرضه می گردد.

پارچه ملانژ در حقیقت مخلوطی نا یکنواخت از الیاف طبیعی و مصنوعی میباشد و معمولا در بین پارچه های ارزان قیمت دسته بندی میشود . که البته قیمت همه پارچه های ملانژ به هیچ وجه یکی نمیباشد و وقتی شما دو قیمت از یک نوع پارچه ملانژ را گرفتید قبل از قضاوت در مورد گرانفروشی و مسایل اخلاقی و مادی باید از میزان الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده شده در پارچه مورد نظر اطلاع داشته باشید ، چرا که مسلما الیاف طبیعی گرانتر از الیاف مصنوعی میباشند و هر چقدر الیاف طبیعی بیشتری در بافت پارچه استفاده شده باشد کیفیت ، لطافت ، ظاهر خوب و در نهایت از قیمت بالایی برخوردار خواهد بود . این پارچه بیشتر به خاطر اینکه از الیاف ترکیبی با طرح‌های مختلف تشکیل شده، نام ملانژ برای آن برگزیده شده است.

در پارچه ملانژ ۳۵درصد نخ پنبه و ۶۵درصد نرخ پلی‌استر به کار رفته است که به خاطر بیشتر بودن نخ مصنوعی در این پارچه به آن پارچه مصنوعی یا پارچه نایلونی نیز گفته می‌شود. از پارچه ملانژ برای تهیه بلوز، پیراهن و به خصوص دامن زنانه استفاده می‌شود. وجود الیاف پلی‌استر در این پارچه باعث درخشندگی و شفافیت رنگ‌های به کار رفته در پارچه می‌شود که این خاصیت بسیار مورد توجه خانم‌ها است.

تولید انواع لباسکار و لباس فرم اداری